ronjiizhandboll

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Hej hej, gästbloggning på G!! :D

Av Ronja Dahlberg - 12 april 2013 19:20

Hej hej alla fina bloggläsare! 


Det är jag Diana som Ronja kanske skrivit om. Jag upptatra  Ronjas blogg lite. Vi har varit i skolan idag och haft  ganska chill som  vanligt. Nu på kvällen ska vi ut på byn å chilla lite med två grabbar. Sen bara gå och mysa lite för oss själva tänkte vi.  Jag vill ju också skaffa en blogg men just nu får jag inte det. Tråkigt tråkigt, men får väll nöja mig med facebook,ignstagram, twitter å kik! Ni får gärna följa mig på instagram å kika mig!


instagram:DianaEdvardsson23

Facebook:Diana Edvardsson

kik:edvardsson00

snapchat:brynasalskarn

så ni får gärna göra det! 


Kanske kommer något inlägg av mig ikväll å säkert imorron också! :D men nu ska vi ut å chilla sen ska vi väll kolla på tv å bara mysa. Så hörs vi imorron å säkert ikväll också! Men vi hörs då :D


Puss å kram//Diana Brynästoken Edvardsson :D<3


PS. Ronjas blogg är bäst!!!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Dahlberg - 3 juni 2013 15:13

Hahahha förlåt att jag inte har upptatera men har inte haft lust och jag glömde användarnamnet <3 Jag lovar att upptatera mycket mycket mera skriver mer i kväll för ska packa nu <3 ...

Av Ronja Dahlberg - 20 april 2013 23:34

Hej      Hej då !!   Ps orkar inte skriva förlåt men så är det !! ...

Av Ronja Dahlberg - 19 april 2013 20:58

Hej, Killar och Tjejer <3   I morgon Klassresa till Alborgen !!    Där ska vi käka Tacos = Nice    Älskar min Klass dom är så Gullig och snäll <3 Haha över hela mitt HJÄRTA    Asså förlåt att jag inte skriver någontin nästan men j...

Av Ronja Dahlberg - 17 april 2013 15:12

Tack och hej lever pastej !!  

Av Ronja Dahlberg - 16 april 2013 21:46

Nu bestämmer jag att det ska vara så här/ Nu vill jag att det ska vara så här:     Att varanan helg ska jag åka till pappa: Förutom när det är matcher mm !!   Och jag åker till nina sista helgen i månaden även om det är mamma helg elr pa...

Presentation


Jag älskar Handboll, Snygga killar och blogga :)
Gör ni det??
Kolla in min blogg :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du hellst hetai efternamn av dom här namnen??
 Karlsson
 Dahlberg
 Keizanen
 Gradin
 Larshans
 Lindberg
 Norlin
 Gunrsson
 Backan
 Olsson
 Gulden
 Bergendal
 Wallander
 Blom
 Eriksson
 Alvarsson
 Andersson
 Åslund
 Ivarsson
 Jag förstår inte på ängen!!/Vrf ska jag välja ett efternamn?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sex och Samlevnad


Ovido - Quiz & Flashcards